Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 14:40:48 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30463 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Praakli küla, 21133 
Kuressaare-Püha-Masa tee // Vaivere küla, 2700091 Viiumäe tee // Kõrtsisauna 
tee (VAIVERE PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK ) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: .

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27201691>  (menetlus nr: 
464966), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister